Teräsrakentamisen T&K-päivät 2021 Oulussa

Teräsrakentamisen tutkimus- ja kehityspäivät on tarkoitettu kaikille teräsrakentamisen prosessissa mukana oleville, kuten rakennuttajille, arkkitehti- ja rakennesuunnittelijoille, rakennusalan yrityksille, rakennusvalvonnalle, kiinteistöjen omistajille ja huollosta vastaaville tahoille sekä alan opettajille ja opiskelijoille.

Huom! Seuraamme koronatilanteen kehittymistä ja mahdollisia vaikutuksia viranomaisten ohjeistuksiin sekä rajoituksiin. Tilanteen muuttuessa oleellisesti tapahtuma voi peruuntua.

Tänä vuonna Teräsrakentamisen T&K-päivät pidetään yhteistyössä Oulun Yliopiston kanssa 26.- 27.8.2021 Oulussa.

T&K-päivien alustava ohjelma:

TK päivät ohjelma 2021
171 KB, päivitetty 6.7.2021

Tutustuminen Oulun Yliopiston palveluihin

Perjantaina 27.8. järjestään opastettu tutustuminen digitaalisen pienvalmistuksen työskentelytila Fab Lab:iin ja Pajaan joka tarjoaa erilaisia palveluja konepajatekniikkaan liittyen.

Illallinen

Torstaina 26.8.2021 järjestetään illallinen Voimala 1889. Illallisella on tilaa rajallisesti. Ilmoittautuminen 13.8.2021 mennessä.

Ilmoittautuminen T&K-päiville alla olevasta linkistä:

T&K 2021 ilmoittautuminen

Hinnat:

Seminaari:

TRY:n yritysjäsenet: 290 €
Ei-jäsenet: 340 €

Illallinen:

Kaikille 75 €

Hintoihin lisätään arvonlisävero. Hinta sisältää kahvit ja virvokkeet sekä päivittäisen lounaan sekä keskiviikkoillan tapaamisen salaattibuffetin.

Majoitus

Lapland Hotels Oulusta on varattu kiintiö tapahtumavieraiden käyttöön ajalle 25.-27.8.2021 tunnuksella "ALLT&K2021". Huom. kiintiö voimassa ennen 31.7.2021 tehtäville varauksille.

1hh                     105€/huone/yö
2hh                     125€/huone/yö