TRY

Teräsrakenneyhdistyksen toiminta-ajatus on teräksen ja muiden metallien käytön edistäminen rakentamisessa ja alan kotimaisen osaamisen kehittäminen.

TRY 50 vuotta

Teräsrakenneyhdistys perustettiin vuonna 1971 materiaalivalmistajien ja konepajojen toimintaympäristön tehostamiseksi. Nyt yhdistyksestä on muodostunut materiaalivalmistajien, konepajojen, suunnittelijoiden ja pinnoittajien yhteistyöelin. Toiminnassa on mukana myös terästä ja muita metalleja rakentamisessa hyödyntäviä ja käyttäviä yrityksiä ja yhteisöjä. Teräsrakenneyhdistys edistää metallirakenteiden käyttöä tiedottamalla ja markkinoimalla sekä vauhdittamalla alan tutkimus- ja kehitystyötä ja koulutusta. Toimintaympäristön kannalta tärkeää on vaikuttaminen kotimaiseen ja EU-tason päätöksentekoon. Yhdistyksen 50 toimintavuoden aikana metallirakenteet ovat nousseet merkittäväksi jokapäiväiseksi osaksi rakennettua ympäristöämme.

TRY:n historiikit

TRY:n 40-vuotisjuhlajulkaisu:

try 40v
5.3 MB, päivitetty 6.5.2021

TRY:n 50-vuotisjuhlajulkaisu:

try 50v
4.9 MB, päivitetty 3.1.2022

Jouko Kouhin ammatilliset muistelmat:

Jouko Kouhi muistelmat
2.7 MB, päivitetty 3.1.2022