TRY

Teräsrakenneyhdistyksen toiminta-ajatus on teräksen ja muiden metallien käytön edistäminen rakentamisessa ja alan kotimaisen osaamisen kehittäminen.

TRY:n jäsenet

Teräsrakenneyhdistyksen jäsenet koostuvat alan eri toimijoista - yrityksistä, ammattilaisjäsenistä sekä yhdistyksen kunniajäsenistä.

Yhdistyksen jäseninä olevat yritykset saavat alan uusimman tiedon ja voivat vaikuttaa yhdessä rakentamisen toimintaympäristöön. Jäsenyys on myös hyvä väylä saada näkyvyyttä ja korostaa yrityksen imagoa metallirakentamisen huippuosaajana. Jäsenet ovat hyvin esillä yhdistyksen julkaisuissa ja tilaisuuksissa. Teräsrakenneyhdistyksen jäseneksi voivat liittyä kaikki metallirakentamisesta ja sen kehittämisestä kiinnostuneet yritykset.

TRY jäsenet 2023
283 KB, päivitetty 2.2.2023