Kandipooli

Teräsrakenneteollisuudella ja Teräsrakenneyhdistyksellä on pitkä historia opinnäytetöiden teettäjänä.

Teräsrakenneteollisuuden yritykset teettävät vuodesta riippuen kymmeniä lopputöitä ja pääsääntöisesti kaikille teräsrakentamiseen erikoistuneille on löytynyt lopputyötä varten sopiva aihe kohtuullisessa ajassa talouden suhdanteiden vaihteluista huolimatta.

Julkaisut sivulta löytyvät jo aikaisemmin Teräsrakenneyhdistyksen teettämät lopputyöt. Suurin osa opinnäytetöistä tehdään alan yrityksissä ja iso osa töistä sisältää yrityssalaisuuksia eikä niitä julkisteta.

Teräsrakenneyhdistys teettää osaltaan opinnäytetöitä yleisemmistä alaa palvelevista aiheista. Aiheet koskettavat pääsääntöisesti useampaa yritystä tai jopa koko alaa ja tulokset julkaistaan kaikkien käyttöön vapaasti hyödynnettäväksi. Avoinna olevista paikoista tiedotetaan tällä sivulla ja  opetus- ja koulutusjaostoon kuuluvien oppilaitosten edustajat saavat automaattisesti tiedot paikoista.