Uutisarkisto 2015

Tekla Global BIM Awards 2015 -kilpailu on käynnissä ja äänestys alkanut.
WSP laajentaa toimintojaan Tampereelle

13.11.2015

TRY sai postia

Täyttä Terästä -esite on julkaistu.
Teräsrakenneyhdistys ry:n sääntömääräinen syyskokous 2015
Aurinkokiven palvelukeskus Vantaalla ja SOK:n PTDC-logistiikkakeskus valittiin sarjojensa voittajiksi vuoden 2015 Suomen ja Baltian alueen Tekla BIM Awards -kilpailussa.
Teräsrakenteiden suunnittelu ja mitoitus standardin SFS-EN 1993 ja kansallisten liitteiden mukaan, 2015 - 2016.
Uusi Ruukki® emotion on arkkitehtonisesti mielenkiintoinen julkisivujärjestelmä, joka muodostuu rei'itetyistä verhoustuotteista ja tukirakenteesta sekä fiksusti integroidusta taustavalojärjestelmästä.
Suunnittelu- ja konsultointiyritys Ramboll Finland Oy on ostanut LVIA- ja sähkötekniikan suunnitteluun erikoistuneen Projectus Team Oy:n ja vahvistaa näin tarjontaansa talotekniikassa. Kaupan myötä Projectus Teamin 130 asiantuntijaa siirtyy Rambollin palvelukseen.
Kuvassa kestävästä kehityksestä puhunut Rutger Gyllenram
Currently we are looking for two doctoral candidates for our new academic project related to steel
Nordic Steel 2015 Tampereella 23.-25.9.2015
Etsimme Helsingin ydinkeskustassa sijaitsevaan toimistoomme insinöörityöntekijää rakennustekniikan alalta.
Jarmo Tonteri on nimitetty väliaikaiseksi SSAB:n Ruukki Construction -divisioonan johtajaksi
Teräsrakennepalkinto 2015/kilpailukutsu
Arkkitehti Esko Miettisen töitä on nyt nähtävillä Galleria Mondossa 15.9.2015 alkaen.
High Rise Workshop Helsingissä 23.6.2015
"Viisaat kypärät yhteen" –seminaari 20.5.2015