Ramboll vahvistaa talotekniikan tarjontaansa yrityskaupalla

Mari Haapalahti (mari.haapalahti a terasrakenneyhdistys.fi), 1.10.2015

Suunnittelu- ja konsultointiyritys Ramboll Finland Oy on ostanut LVIA- ja sähkötekniikan suunnitteluun erikoistuneen Projectus Team Oy:n ja vahvistaa näin tarjontaansa talotekniikassa. Kaupan myötä Projectus Teamin 130 asiantuntijaa siirtyy Rambollin palvelukseen.

Teräsrakenneyhdistyksen jäsen suunnittelu- ja konsultointiyritys Ramboll Finland Oy on tänään ostanut LVIA- ja sähkötekniikan suunnitteluun erikoistuneen Projectus Team Oy:n ja vahvistaa näin tarjontaansa talotekniikassa. Kaupan myötä Projectus Teamin 130 asiantuntijaa siirtyvät Rambollin palvelukseen.

"Nyt solmitun yrityskaupan ansiosta pystymme palvelemaan asiakkaita entistä laajamittaisemmissa ja haastavammissa rakennushankkeissa", kertoo Kiinteistöt- ja rakentaminen -liiketoiminnasta vastaava johtaja Juha Valtari Rambollista.

Projectus Team Oy:n nimenmuutos Ramboll Talotekniikka Oy:ksi on vireillä, mutta nimenmuutos ei vaikuta y-tunnukseen, olemassa oleviin sopimuksiin tai projektien tekemiseen.  Projectus Teamin sähköpostit vaihtuvat 5.10.2015 alkaen muotoon etunimi.sukunimi a ramboll.fi">etunimi.sukunimi a ramboll.fi. Muut yhteystiedot pysyvät ennallaan.

Ramboll mediatiedote

Lisätietoja: