Eurocode -koulutus

Teräsrakenneyhdistys järjestää suunnittelijoille ja muille teräsrakennealan ammattilaisille koulutuksia teräs- ja betoniteräsliittorakenteisiin ja Eurocode-standardeihin liittyen.

Eurocode 3. Teräsrakenteiden suunnittelu ja mitoitus SFS-EN 1993 -standardien ja niiden kansallisten liitteiden mukaan.

Kurssi soveltuu teräsrakenteiden parissa toimiville suunnittelijoille sekä soveltuvin osin tilaajille, tarkastajille ja valvojille.

Suorittamalla hyväksytysti kurssin tentin ja harjoitustyön voi osittain korvata pätevyyden hakijan puuttuvia teräsrakenteiden suunnittelun opintoja. Kurssi voidaan lukea osoitukseksi täydennyskoulutuksesta osallistujan eduksi pätevyyttä uusittaessa. Tällä kurssilla on FISE-hyväksyntä.

Kurssi järjestetään kahdessa osassa vuoden vaihteen ympärillä 11.-12.12.2023 ja 18.-19.1.2024 Helsingissä.

Ilmoittautuminen avoinna osoitteessa https://www.lyyti.fi/reg/EC3koulutus_23_24

Alustava ohjelma

Eurocode 3 kurssi 2023 2024 alustava
226 KB, päivitetty 17.11.2023

Lisätietoja:
Teemu Tiainen, TRY
etunimi.sukunimi a rakennusteollisuus.fi
050 470 1436

Eurocode 4. Betoniteräsliittorakenteiden suunnittelu ja mitoitus SFS-EN 1994 -standardien ja niiden kansallisten liitteiden mukaan.

Kurssi järjestettiin yhdessä Betoniyhdistyksen kanssa 6.-7.10.2022.