Palvelu- ja logistiikkakeskukset Tekla BIM Awards -kilpailun voittajiksi

Janne Tähtikunnas (janne.tahtikunnas a tryry.fi), 9.10.2015

Aurinkokiven palvelukeskus Vantaalla ja SOK:n PTDC-logistiikkakeskus valittiin sarjojensa voittajiksi vuoden 2015 Suomen ja Baltian alueen Tekla BIM Awards -kilpailussa.

Talonrakentamissarjan voittajaksi valittiin Aurinkokiven palvelukeskus, jonka toteutuksessa olivat mukana mm. Vantaan Kaupunki ja Sweco Oy.

Infra- ja teollisuusrakentamisen sarjan voittajaksi valittiin Sipoossa oleva SOK:n logistiikkakeskus, jonka kilpailuun ilmoittivat Työyhteenliittymä Freeway, SOK Kiinteistötoiminnot ja Sweco Rakennetekniikka Oy.

TRY:n jäsenistä erikoismaininnat haastavista ja erityisen hyvin tehdyistä hankkeista saivat lisäksi WSP Finland Oy, A-insinöörit Oy sekä Sweco Rakennetekniikka Oy.

Videoesittelyt kilpailukohteista.

Lisätietoa kilpailuun osallistuneista hankkeista.