Pinnoittamalla lisää käyttöikää - sulapinnoitteista maaleihin

Janne Tähtikunnas (janne.tahtikunnas a tryry.fi), 30.3.2016

Nyt järjestettävän ASM Finlandin ja Teräsrakenneyhdistyksen pintakäsittelyjaoksen yhteisseminaarin tavoitteena on antaa materiaalialan asiantuntijoille ajankohtainen kuva metallisten materiaalien pinnoittamisesta. Seminaari keskittyy pintojen suojaamiseen korroosiolta koneenrakennuksen komponenteissa sekä teräsrakentamisessa. Esitysten aihealueet käsittelevät sekä rakenteiden pinnoittamista metalleilla että niiden maalaamista.
Tilaisuuden puheenjohtajina toimivat ASM Finland ry:n puolesta Pasi Peura (Tampereen teknillinen yliopisto) ja TRY:n pintakäsittelyjaoston puolesta Risto Sipilä (Ruukki Construction Oy).

Aika: Torstai 14.4.2016
Paikka: Museokeskus Vapriikki, auditorio, Alaverstaanraitti 5, Tampere