Vuoden Teräsrakenne 2023 - kilpailukutsu

Vuoden Teräsrakenne 2023 – ehdotuksia voi nyt lähettää

Teräsrakennepalkinto valitaan vuosittain ja se on jaettu alan kehitystä edistävälle ja kuvaavalle teräsrakenteelle vuodesta 1980 lähtien. Palkittavaa kohdetta voi esittää tuomaristolle kuka tahansa, kunhan esitys saapuu riittävän ajoissa tuomariston käsiteltäväksi.

Palkittavaa kohdetta koskevat esitykset tehdään sähköisesti Teräsrakenneyhdistykselle 30.10.2023 mennessä osoitteeseen:
info a tryry.fi

Latauslinkit ovat suositeltuja sähköpostin rajoitetun koon vuoksi.

Esityksen tulee sisältää mm.:
- perustelut A4 arkilla
- julkaisukelpoiset piirustukset
- valokuvia kohteesta
- rakennuttaja-, rakennesuunnittelu-, arkkitehtisuunnittelu-, pääurakoitsija- ja teräsrakenneurakoitsijatiedot.

Voittaja julkaistaan TERÄSRAKENNE-PÄIVÄSSÄ 22.11.2023.

Lisätietoja: Teräsrakenneyhdistys ry, Timo Koivisto puh. 050 408 1163, timo.koivisto a tryry.fi

Kilpailusäännöt:

Säännöt Teräsrakennepalkinnon myöntämisestä