TRY:n Teräsrakennekatsaus

Timo Koivisto (timo.koivisto a rakennusteollisuus.fi), 12.4.2024

TRY on aloittanut joka kuukausi pidettävän Teräsrakennekatsauksen. Se on 15 minuutin mittainen tehokas tietopaketti ja sen aiheet käsittelevät uudistuvaa kansallista ja kansainvälistä regulaatiota, standardointia sekä muita teräsrakentamiseen liittyviä päivänpolttavia teemoja ja ohjeistuksia.

Katsaus järjestetään Teamsilla ja tilaisuus on avoin kaikille. Se järjestetään kerran kuussa perjantaisin klo 10.

Katsaukset tallennetaan ja ne löytyvät Teräsrakenneyhdistyksen YouTube-kanavalta

Lue täältä lisää ja ilmoittaudu tuleviin katsauksiin.