Teräsrakennekilpailu 2019

Janne Tähtikunnas (janne.tahtikunnas a tryry.fi), 22.8.2019

Teräsrakennepalkinto valitaan vuosittain ja se on jaettu alan kehitystä edistävälle ja kuvaavalle teräsrakenteelle vuodesta 1980 lähtien. Palkittavaa kohdetta voi esittää tuomaristolle kuka tahansa, kunhan esitys saapuu riittävän ajoissa tuomariston käsiteltäväksi.

Palkittavaa kohdetta koskevat esitykset tehdään sähköisesti Teräsrakenneyhdistykselle 27.9.2019 mennessä osoitteeseen:
info(a)tryry.fi

Esityksen tulee sisältää mm.:
- perustelut
- julkaisukelpoiset piirustukset
- valokuvia kohteesta
- rakennuttaja-, rakennesuunnittelu-, arkkitehtisuunnittelu-, pääurakoitsija- ja teräsrakenneurakoitsijatiedot.

Latauslinkit ovat suositeltuja sähköpostin rajoitetun koon vuoksi.

Lisätietoja kilpailusta löytyy täältä.

Voittaja julkaistaan TERÄSRAKENNEPÄIVÄSSÄ 18.11.2019. SAVE THE DATE