Rakennusteollisuuden kevään suhdannekatsaus: Rakentaminen talouden perävaunusta veturiksi

Janne Tähtikunnas (janne.tahtikunnas a tryry.fi), 12.4.2016

Rakentaminen kasvaa tänä vuonna selvästi kokonaistuotantoa nopeammin. Moottorina on kaupungistuminen, joka lisää niin asunto- ja liikerakentamisen kuin infrarakentamisenkin tarvetta kasvukeskuksissa. Rakentamisen kokonaismäärä nousee 3–4 prosenttia, Rakennusteollisuus RT ennakoi kevään suhdanne-katsauksessaan.

Suhdannekatsauksen materiaali

Rakennusteollisuuden suhdannekatsaukset