SSAB:n Ruukki Construction -divisioonan uusi johtaja

Hanna Grönman (hanna.gronman a rakennusteollisuus.fi), 29.6.2015

Jarmo Tonteri on nimitetty väliaikaiseksi SSAB:n Ruukki Construction -divisioonan johtajaksi

Jarmo Tonteri on nimitetty SSAB-konserniin väliaikaiseksi Ruukki Construction–divisioonan johtajaksi 1. heinäkuuta 2015 alkaen. Jarmo Tonteri raportoi tehtävässään Ruukki Construction Oy:n hallitukselle ja SSAB-konsernin toimitusjohtajalle Martin Lindqvistille.

"Nyt on oikea aika siirtyä seuraavaan vaiheeseen ja vauhdittaa rakentamisen liiketoiminnan kehitystä luomalla pohjaa kannattavalle kasvulle ja jatkamalla rakennemuutosta. Toivotan Jarmon tervetulleeksi SSAB:n tiimiin johtamaan Ruukki Constructionia”, sanoo SSAB:n toimitusjohtaja Martin Lindqvist.

Ruukki Construction keskittyy energiatehokkaiden rakentamisen ratkaisujen tuotantoon ja myyntiin Euroopassa.

Lisätietoa:

Ruukin.com kotisivuilta