Hanna Grönman (hanna.gronman a tryry.fi), 28.10.2014

Seminaari on maksuton rahoittajille, alan viranomaisille rakennustarkastus mukaan lukien sekä alan oppilaitosten edustajille. Mukaan seminaariin mahtuu 100 ensimmäistä ilmoittautunutta.

Teräsrakentamisen eurooppalaiset pelisäännöt, suunnittelu ja toteutus (TEP) Seminaari Helsingin Messukeskuksessa 25.-26.11.2014.

Oheisesta liitteestä lisäinfoa.

496 KB, päivitetty 19.11.2014

Tilaisuus on maksuton, mutta mikäli olet ilmoittautunut ja jätät osallistumisesi väliin ilman ilmoitusta, veloitamme 65€/henkilö tässä tapauksessa.

Sitovat ilmoittautumiset tämän linkin kautta viimeistään 10.11.2014 mennessä:

my.surveypal.com/TEP-seminaari_25-26.11.2014