TRY hakee teräsrakentamisen erityisasiantuntijaa

Timo Koivisto (timo.koivisto a rakennusteollisuus.fi), 9.5.2023

Nykyisen asiantuntijamme siirtyessä uusiin haasteisiin haemme toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen teräsrakentamisen erityisasiantuntijaa Helsingin Etelärannassa sijaitsevaan toimistoomme.

Olet etsimämme henkilö, jos sinulla on soveltuva korkeakoulutasoinen koulutus (esim. kone- tai rakennustekniikka). Edellytämme kokemusta teräsrakenteiden toteutuksesta, T&K-toiminnasta tai konepajatoiminnasta. Arvostamme myös ymmärrystä rakentamisen ympäristö- ja vastuullisuuskysymyksistä.

Keskeisenä tehtävänäsi on osallistua  ”EN 1090 Teräs- ja alumiinirakenteiden toteutus” -standardia koskevan kehitystyön seurantaan ja koordinointiin Suomessa.  Toimit myös kansallisten ja kansainvälisten seurantaryhmien jäsenenä sekä koordinoit tutkimus- ja kehityshankkeita.

Lisäksi edellytämme, että osallistut TRY:n muihin monipuolisiin aktiviteetteihin kuten esim. teräsrakenteiden FISE-pätevyyksien käsittelyyn, TRY:n jaostojen teknisten asiantuntijaryhmien toiminnan koordinointiin, koulutusten järjestämiseen sekä tiedotukseen ja viestintään yhdessä muiden TRYläisten kanssa.

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen, itsenäisen ja pitkäjänteisen näköalapaikan metallirakentamisen edistämisen ja kehittämisen parissa. Meillä pääset antamaan näkyvän panoksesi tulevaisuuden kestävään teräsrakentamiseen. Käytössämme ovat hyvät työvälineet ja pienen organisaation joustavat toimintatavat.

Tiedusteluihin vastaa toimitusjohtaja Timo Koivisto, puh. 050 408 1163.

Vapaamuotoiset hakemukset ansioluetteloineen ja palkkatoiveineen tulee lähettää 28.5.2023 mennessä sähköpostilla osoitteeseen timo.koivisto a tryry.fi