Teräsrakennepäivä 2021

Timo Koivisto (timo.koivisto a rakennusteollisuus.fi), 23.6.2021

Teräsrakennepäivä on alan perinteinen jokavuotinen tapahtuma, joka kokoaa alan toimijat vaihtamaan ajatuksia ajankohtaisista asioista.

Tänä vuonna ajankohdaksi on varmistunut keskiviikko 24.11. ja paikaksi Sokos Hotel Presidentti. Tilaisuus on fyysinen tapahtuma, jos sen hetkiset mahdolliset kokoontumisrajoitukset eivät sitä estä.

Vuosi 2021 on Teräsrakenneyhdistyksen 50-vuotis juhlavuosi. Juhlapuheiden ohessa tilaisuuden juhlaosiossa palkitsemmme Vuoden Teräsrakenne 2021 palkinnon kohteen sekä valitsemme kunniajäsenen nro 15.

Avaamme ilmoittautumisen Teräsrakennepäivään ja Vuoden Teräsrakenne 2021 -kilpailuun elokuussa.

LOW-1030