Teräsrakenneyhdistys ry täyttää tänä vuonna 50 vuotta

Timo Koivisto (timo.koivisto a rakennusteollisuus.fi), 4.1.2021

Teräsrakenneyhdistys perustettiin vuonna 1971 materiaalivalmistajien ja konepajojen toimintaympäristön tehostamiseksi. Nyt yhdistyksestä on muodostunut materiaalivalmistajien, konepajojen, suunnittelijoiden ja pinnoittajien yhteistyöelin. Toiminnassa on mukana myös terästä ja muita metalleja rakentamisessa hyödyntäviä ja käyttäviä yrityksiä ja yhteisöjä. Teräsrakenneyhdistys edistää metallirakenteiden käyttöä tiedottamalla ja markkinoimalla sekä vauhdittamalla alan tutkimus- ja kehitystyötä ja koulutusta. Toimintaympäristön kannalta tärkeää on vaikuttaminen kotimaiseen ja EU-tason päätöksentekoon. Yhdistyksen 50 toimintavuoden aikana metallirakenteet ovat nousseet merkittäväksi jokapäiväiseksi osaksi rakennettua ympäristöämme.

Tulemme juhlistamaan kuluvan vuoden aikana 50-vuotista taivaltamme tapahtumien ja julkaisujen yhteydessä

Teräsrakenne-lehti 3/2021 juhlistaa tapahtumaa juhlaosiolla

Tarjoamme yhteistyökumppaneillemme mahdollisuuden olla mukana juhlistamassa TRY:n historiallista työtä teräsrakentamisen hyväksi ja onnitella 50-vuotiasta yhdistystä Teräsrakenne-lehden juhlaosiossa, joka ilmestyy 8.10.

Juhlaosion onnitteluiden ilmoituskokoja on kaksi. Voit onnitella TRY:tä toimittamalla vain yrityslogosi meille ja me lisäämme ilmoituksiin kootusti onnittelutekstin.

uutiskirjekuva

1. 90 x 64 mm => 550 € + alv

2. 90 x30 mm  => 300 € + alv

Aineiston toimittaminen 17.9. mennessä

Ole suoraan yhteydessä ilmoitusvastaavaamme Timo Romppaseen.

timo.romppanen a welho.com

Oikealta voit tutustua edelliseen juhlajulkaisuumme kymmenen vuoden takaa. Alla toimintamme pähkinäkuoressa

TRY esittely 2021
1011 KB, päivitetty 6.5.2021