TRY:n toimitusjohtajana aloittaa Timo Koivisto

Suvi Papula (suvi.papula a tryry.fi), 15.9.2020

Nimitysuutinen

Teräsrakenneyhdistys ry:n uudeksi toimitusjohtajaksi on nimitetty rakennusmestari Timo Koivisto. Hän aloittaa uudessa tehtävässään 21.9.2020 alkaen. Koivistolla on vankka kokemus teräsrakentamisesta. Hän on toiminut rakennustuoteteollisuuden johto- ja myyntitehtävissä kotimaassa ja kansainvälisesti, mm. Rautaruukki Oyj:n sekä Rannila Steel Oy:n palveluksessa. Koivisto on aiemmin toiminut myös AL-Katot Oy:n toimitusjohtajana, KerabitPro Oy:n vedeneristysurakoinnin johtajana sekä Teijo-Talot Oy:n toimitusjohtajana.

Lisätietoja:

Jyrki Kesti, TRY:n hallituksen puheenjohtaja 040 5530 553