Teräsrakenneteollisuus

Teräsrakenneteollisuus on 950 Milj. Euron liikevaihdon liiketoimintaa, jolla on merkittävä asema rakentamisessa ja työllistäjänä. Se on kotimaista high-techia parhaimmillaan aina suunnittelusta valmiisiin tuotteisiin.

SFS intec oy

SFS intec Oy kuuluu sveitsiläiseen SFS intec AG konserniin ja olemme toimineet Suomessa jo vuodesta 1985.

SFS intec Oy:llä on toimipiste myös Tallinnassa, joka palvelee Baltian alueen asiakkaita. Myymme ja markkinoimme erilaisia kiinnitysjärjestelmiä rakennus- ja kuljetusteollisuuteen. Perusajatuksenamme on tarjota asiakkaillemme juuri oikea ja laadukas kiinnitysratkaisu. Omat tuotantolaitoksemme mahdollistavat myös juuri asiakkaidemme tarpeisiin räätälöityjen tuotteiden valmistamisen nopeasti ja laadukkaasti. Konsernin tuotantolaitokset sijaitsevat Sveitsissä, Ranskassa, Englannissa, Tsekissä, Italiassa ja Yhdysvalloissa.

Teknologiat

Vuosien kokemuksella SFS intec on ottanut johtavan roolin markkinoilla seuraavissa teknologioissa:
Kylmämuokkaus
Syväveto
Muovien ruiskupuristus
Mekaaninen kiinnittäminen ja kiinnitysratkaisut

Tarkoin valitut asiakasryhmät

Keskittymällä tiettyihin asiakassektoreihin varmistamme sen, että tuotteet ja palvelut ovat suunniteltu juuri näiden asiakkaiden tarpeisiin. Jo vuosien ajan SFS intec on ollut koko ajan kehittyvä toimituskumppani seuraaville aloille:
Autoteollisuus
Elektroniikkateollisuus