Teräsrakenneteollisuus

Teräsrakenneteollisuus on 950 Milj. Euron liikevaihdon liiketoimintaa, jolla on merkittävä asema rakentamisessa ja työllistäjänä. Se on kotimaista high-techia parhaimmillaan aina suunnittelusta valmiisiin tuotteisiin.

Weckman Steel Oy

Weckmanin historia ulottuu aina 1700-luvun puoliväliin saakka, jolloin seppätoiminnan tuloksena syntyivät ensimmäiset Weckman-tuotteet. Edustamme teräksenkovaa suomalaista osaamista, jonka avulla syntyvät kestävimmät katot ja seinät, kantavat rakenteet ja välipohjat, teräshallit ja perävaunut. Weckman-osaamisessa yhdistyvät vanhat peltiseppäperinteet sekä ainutlaatuisen moderni tuotantoteknologia. Tuotteitamme on vuosikymmenten aikana toimitettu lähes kaikkialle maailmaan: Tunnemme skandinaavisten olosuhteiden lisäksi Venäjän Siperian, Tadzikistanin aavikot ja vuoret, Keski-Euroopan myrskyisän talven sekä Kanadan ikiroudan ja kuumat kesät.

Osoite:
Härkäläntie 72, 19110, Vierumäki