Teräsrakenneteollisuus

Teräsrakenneteollisuus on 950 Milj. Euron liikevaihdon liiketoimintaa, jolla on merkittävä asema rakentamisessa ja työllistäjänä. Se on kotimaista high-techia parhaimmillaan aina suunnittelusta valmiisiin tuotteisiin.

Sweco Rakennetekniikka Oy

Sweco Finland on Suomen johtava rakennetun ympäristön ja teollisuuden asiantuntijayritys. Monialainen osaamisemme mahdollistaa innovatiiviset, asiakkaitamme parhaiten hyödyttävät ratkaisut ja kestävän yhteiskunnan kehittämisen.

Palvelemme asiakkaitamme rakennetekniikan, talotekniikan, teollisuuden sekä ympäristö- ja yhdyskuntatekniikan aloilla, ja tarjoamme myös projektinjohto- ja rakennuttamispalveluita sekä arkkitehtisuunnittelua. Palvelumme kattavat koko rakentamisen prosessin hankkeen esiselvityksistä aina kohteen valmistumisen jälkeisiin laadunvarmistus- ja ylläpitopalveluihin asti.

Yhdistämme vahvan paikallisen osaamisen laajaan kansainväliseen kokemukseemme

Sweco Finland on osa kansainvälistä Sweco-konsernia, joka on Pohjoismaiden johtava rakentamisen asiantuntijayritys. Kaikkiaan 9000 swecolaisesta lähes 2000 työskentelee Suomessa. Sweco-konserni toteuttaa vuosittain noin 37 000 projektia 15 000 asiakkaalle 80 maassa ympäri maailmaa. Swecon osakkeet noteerataan pohjoismaisessa OMX-pörssissä Tukholmassa.

Osoite:
Ilmalanportti 2, 00240, Helsinki