Teräsrakenneteollisuus

Teräsrakenneteollisuus on 950 Milj. Euron liikevaihdon liiketoimintaa, jolla on merkittävä asema rakentamisessa ja työllistäjänä. Se on kotimaista high-techia parhaimmillaan aina suunnittelusta valmiisiin tuotteisiin.

SS-Teracon Oy

Tervetuloa tutustumaan Teraconin suunnittelupalveluihin. Kolme toimistoamme Tampereella, Turussa ja Vaasassa työllistävät rakennesuunnittelun ammattilaisia, joiden erikoisosaamiseen kuuluu niin teräs- kuin betonirakenteidenkin suunnittelu. Suunnittelemamme kohteet sijaitsevat Suomen lisäksi myös Skandinaviassa ja Venäjällä.

Yli kahdenkymmenen vuoden ajan olemme suunnitelleet kestäviä rakenneratkaisuja ja toteuttaneet niitä yhdessä johtavien teräsrakenneurakoitsijoiden, rakennuttajien ja rakennusliikkeiden kanssa. Yhdessä asiakkaidemme kanssa me luomme turvallisia rakennuksia, jotka säilyvät pitkälle tulevaisuuteen.

Teracon on erikoistunut teollisuushallien ja julkisten rakennusten, kuten urheiluhallien, hotellien ja ostoskeskusten rakennesuunnitteluun. Nopealla tarjouslaskennalla autamme asiakkaitamme kaupallisen päämäärän saavuttamiseen silloin, kun on kyseessä tuoteosa- tai kvr-suunnittelu. Esimerkkejä palvelutarjonnastamme ovat mm. teräsrakennesuunnittelu, betonirakennesuunnittelu, rakennesuunnittelu ja lujuuslaskenta.

Osoite:
Hatanpään valtatie 34 D, 33100, Tampere