Teräskattomaalareiden koulutus

28.1.2022 klo 9:00-15:30, Metropolia ammattikorkeakoulu, Myyrmäen kampus

Teräskattomaalareiden koulutus on peruttu johtuen vallitsevista olosuhteista ja rajoitteista. Pyrimme järjestämään koulutuksen myöhempänä ajankohtana.

Teräsrakenneyhdistyksen pintakäsittelyn asiantuntijaryhmä järjestää koulutuspäivän teräskattojen maalauksen parissa työskenteleville. Koulutus sisältää teorialuentoja sekä käytännön mittausharjoituksia maalauslaboratoriossa (kalvonpaksuusmittaus ja tartunnan tarkastusmittaukset). Käsiteltäviä aiheita ovat:

• Erilaiset maalausalustat ja niiden tunnistaminen
  • Maalipinnan vaurioitumisaste; tartunta, ruostuminen, maalin irtoaminen
  • Maalaustyöjärjestys, esikäsittelyt, ruosteenestomaalaus, pohja- ja pintamaalaus, ensimaalaus ja huoltomaalaus, maalausolosuhteet ja niiden vaikutus pintakäsittelyn kestoikään
  • Teknoksen ja Tikkurilan tuoteratkaisut teräskatoille
  • Maalaustyön dokumentointi, työn aikainen dokumentointi, mittaukset ja tarkistukset, maalauspöytäkirja
  • Maalipinnan testaus käytännössä, tartunta, maalikalvon paksuus

Koulutukseen osallistuneet saavat todistuksen ja Teräskattomaalari -merkin, joka on voimassa kaksi vuotta. Teräsrakenneyhdistys ylläpitää nettisivuillaan julkaistavaa listaa koulutukseen osallistuneista. Merkki on yrityskohtainen osoitus koulutuksen suorittamisesta ja sen voi uusia. Uusiminen ei edellytä koulutuksen suorittamista uudelleen, mikäli yrityksessä edelleen työskentelee sen suorittanut henkilö/henkilöitä.

Ilmoittautuminen tästä linkistä: https://www.lyyti.in/Teraskattomaalarikoulutus_2022

Koulutuspäivän hinta on 485 eur + ALV. Hinta sisältää aamukahvin sekä lounaan.

try teraskattomaalari tarra 2022-2024 pieni