Toiminta

Teräsrakenneyhdistys edistää metallirakenteiden käyttöä tiedottamalla ja markkinoimalla sekä vauhdittamalla alan tutkimus- ja kehitystyötä ja koulutusta.

TRY Infraryhmä

Infraryhmän tehtävänä on siltoihin ja pohjarakentamiseen liittyvän T&K-toiminnan koordinointi ja ohjaus silta osin, kun ne liittyvät teräksen käyttöön. Ryhmän toiminta kattaa myös paalut ja erilaiset rummut. Perinteisesti Infraryhmä pitää kolmesta neljään kokousta vuodessa.

Teräsrakenneyhdistyksen infraryhmässä tarkastellaan silta- ja pohjarakentamisen tutkimus- ja kehityshankkeita, standardien kehitystä sekä seurataan merkittäviä pohjarakennus- ja siltahankkeita. Ryhmä järjestää säännöllisesti webinaareja ja seuraava on 1.2.2024. Ohjelma julkaistaan lähempänä. Webinaariin pääsee ilmoittautumalla ryhmän sihteerille.

Infraryhmän kokoonpano

• Mikko Peltomaa, Väylävirasto, puheenjohtaja