TRY

Teräsrakenneyhdistyksen toiminta-ajatus on teräksen ja muiden metallien käytön edistäminen rakentamisessa ja alan kotimaisen osaamisen kehittäminen.

Jäsenyys

Teräsrakenneyhdistys edistää ja kehittää kotimaista teräs- ja metallirakentamista. Se edustaa asiantuntemusta teräs- ja metallirakentamisen alalla.

Teräsrakenneyhdistyksen jäseniä ovat rakenneteräksen, ruostumattoman teräksen, kuparin ja sinkityksessä tarvittavan sinkin tuottajat, arkkitehti- ja suunnittelutoimistot, metallirakenteita valmistavat konepajat ja urakointiliikkeet, erilaisia rakentamiseen liittyviä tuotteita myyvät ja palveluita tuottavat yritykset sekä tutkimus- ja oppilaitokset.

Yhdistyksen jäseninä olevat yritykset saavat alan uusimman tiedon ja voivat vaikuttaa yhdessä rakentamisen toimintaympäristöön. Jäsenyys on myös hyvä väylä saada näkyvyyttä ja korostaa yrityksen imagoa metallirakentamisen huippuosaajana. Jäsenet ovat hyvin esillä yhdistyksen julkaisuissa ja tilaisuuksissa. Teräsrakenneyhdistyksen jäseneksi voivat liittyä kaikki metallirakentamisesta ja sen kehittämisestä kiinnostuneet yritykset.

Jäsenmaksut

• Yritysjäsenten jäsenmaksut määräytyvät henkilömäärän tai liikevaihdon mukaisesti (alkaen 400 €)
  • Henkilöjäsenet 100 €
  • Opiskelijajäsenet 20 €
  • Ammattilaisjäsenet (oppilaitokset, kaupungit, kunnat, ym.) 0 €

Liittymismaksut

• Yritykset 100 €
  • Henkilöjäsenet ja opiskelijat 10 €

Hakemuksen yhteydessä pyydetään lähettämään Tilaajavastuulain edellyttämät tiedot osoitteeseen:
Teräsrakenneyhdistys ry, Unioninkatu 14, 00130 Helsinki.

Jäsenhakemukset käsitellään luottamuksellisesti TRY:n hallituksessa.
Yhdistys lähettää maksulomakkeen jäseneksi hyväksymisen jälkeen.

Lisätietoa jäsenmaksuista: toimitusjohtaja Janne Tähtikunnas, puh. 0400 893 583.