Teräskattomaalareiden koulutus

Teräsrakenneyhdistyksen pintakäsittelyn asiantuntijaryhmä järjestää koulutuspäivän teräskattojen maalauksen parissa työskenteleville. Koulutus sisältää teorialuentoja sekä käytännön mittausharjoituksia maalauslaboratoriossa (kalvonpaksuusmittaus ja tartunnan tarkastusmittaukset). Koulutus järjestetään Metropolia ammattikorkeakoulun Myyrmäen kampuksella Vantaalla.

Käsiteltäviä aiheita ovat:

- Erilaiset maalausalustat ja niiden tunnistaminen
- Maalipinnan vaurioitumisaste; tartunta, ruostuminen, maalin irtoaminen
- Maalaustyöjärjestys, esikäsittelyt, ruosteenestomaalaus, pohja- ja pintamaalaus, ensimaalaus ja huoltomaalaus, maalausolosuhteet ja niiden vaikutus pintakäsittelyn kestoikään
- Teknoksen ja Tikkurilan tuoteratkaisut teräskatoille
- Maalaustyön dokumentointi, työn aikainen dokumentointi, mittaukset ja tarkistukset, maalauspöytäkirja
- Maalipinnan testaus käytännössä, tartunta, maalikalvon paksuus

Koulutukseen osallistuneet saavat todistuksen ja Teräskattomaalari -merkin, joka on voimassa kaksi vuotta. Teräsrakenneyhdistys ylläpitää nettisivuillaan julkaistavaa listaa koulutukseen osallistuneista. Merkki on yrityskohtainen osoitus koulutuksen suorittamisesta ja sen voi uusia. Uusiminen ei edellytä koulutuksen suorittamista uudelleen, mikäli yrityksessä edelleen työskentelee sen suorittanut henkilö/henkilöitä.

Koulutuspäivän hinta on 485 eur + ALV. Hinta sisältää aamukahvin sekä lounaan.

Ilmoittautuminen: https://www.lyyti.in/Teraskattomaalarikoulutus_2022

try teraskattomaalari tarra 2022-2024 pieni