Palotutkimuksen päivät 2019

Palotutkimusraati ry järjestää Palotutkimuksen päivät 11. kerran Hanasaaren kulttuurikeskuksessa Espoossa 3.-4. syyskuuta 2019. Seminaari on järjestetty vuodesta 1999 alkaen joka toinen vuosi.

Palotutkimuksen päivät kokoaa yhteen palo-, pelastus- ja rakennusalasta kiinnostuneet a siitä vastaavat viranomaiset, tutkijat, opettajat sekä muut palotutkimusta hyödyntävät tahot. Seminaarijulkaisu tarjoaa kattavan kuvan kotimaisesta alan tutkimuksesta, jota ehdään useissa eri organisaatioissa ja eri tieteenaloilla.

Lisätietoa tapahtumasta

Ajankohta: