Asuinrakennuksia Peikon liittopalkkien ominaisuuksia hyödyntäen

Janne Tähtikunnas (janne.tahtikunnas a tryry.fi), 20.9.2017

Peikko toimitti DELTABEAM ® -liittorakenteen asuinrakennushankkeeseen USA:n Pennsylvaniaan

Peikko Group on saanut huomattavan tilauksen Bridgewater Crossingin asuinalueen rakennushankkeeseen Beaver Countyssa, Pennsylvaniassa. Peikko toimitti kohteeseen 3,6 kilometriä DELTABEAM®-liittopalkkeja.

Bridgewater Crossingin alueeseen kuuluu kolme LEED-sertifioitua korkeatasoista asuinrakennusta, joista kussakin on 45 asuntoa. Rakennuksissa on viisi asuinkerrosta kussakin, sekä niiden alapuolella paikoitushallit. Rakennuksista kaksi ensimmäistä ovat tällä hetkellä rakenteilla.

deltabeam

“Peikon DELTABEAM®-liittorakenne mahdollistaa modulaariset tilaratkaisut sekä räätälöidyt ja muuntojoustavat rakenteet. Modulaarisuuden ansiosta itse rakennusvaiheessa syntyy merkittävä ajansäästö. Tällöin myös työmaaturvallisuus paranee ja liikennöinti rakennustyömaalla vähenee”, kertoo Peikko Group Oy:n toimitusjohtaja Topi Paananen.

Lisätietoja:

Topi Paananen, toimitusjohtaja, Peikko Group Oy,
puh: +358 50 384 3001, email: topi.paananen a peikko.com" class="aloha-link-text">topi.paananen a peikko.com