Kingspan tekee merkittävän investoinnin Suomeen

Janne Tähtikunnas (janne.tahtikunnas a tryry.fi), 29.8.2016

Teräsohutlevypintaisten sandwich-elementtiratkaisujen valmistaja Kingspan tekee ison laajennuksen toimitiloihinsa Kankaanpäässä, vastatakseen kasvavaan energiatehokkaiden rakennusten kysyntään Pohjoismaissa. Tuotantolaitos valmistaa uusimman sukupolven QuadCore-eristeisiä elementtejä.

“Tämä investointi kertoo Kingspanin sitoutumisesta asiakkaidemme palvelemiseen ympäri maailmaa, tarjoamalla heidän käyttöönsä kehittyneintä rakennusmateriaaliteknologiaa” sanoo Kingspanin  Keski- ja Itä-Euroopan alueen toimitusjohtaja Paul O’Gorman.

Uusi tuotantolinja aloittaa QuadCore-eristettyjen teräsohutlevypintaisten seinä- ja kattoelementtien toimitukset 2017 vuoden alkupuolella.

Lehdistötiedote:

Kingspan Oy Lehdistötiedote 29 8 2016
264 KB, päivitetty 29.8.2016

Lisätietoja:

Heikki Lahdenperä, Country Manager Finland, tel: +358 400 790 651  heikki.lahdenpera a kingspan.com">heikki.lahdenpera a kingspan.com

Dariusz Kaczor, Marketing Manager, dariusz.kaczor a kingspan.com">dariusz.kaczor a kingspan.com

www.kingspanpanels.com

Kingspan Finland:  www.kingspan.fi