Nimitys Sweco Rakennetekniikassa

Janne Tähtikunnas (janne.tahtikunnas a tryry.fi), 22.4.2016

DI Arto Tenhovuori on siirtynyt 6.4.2016 alkaen Sweco Rakennetekniikka Oy:n palvelukseen projektijohtajan tehtävään.

Tenhovuori johti aiemmin WSP Finland Oy:n teollisuusliiketoimintaa sekä toimi johtoryhmän jäsenenä soveltaen tehtävissään vahvasti projektijohtamisen kulttuuria. Vuosina 1998 - 2010 Tenhovuori toimi rakentamisen johtotehtävissä Foster Wheeler Energia Oy:n teollisuuden voimalaitos- ja kattilahankkeissa, joiden parissa myös yhteistyö Swecon suunnittelijoiden kanssa alkoi.

Tenhovuori on aikaisemmin ollut myös Teräsrakenneyhdistyksen hallituksen varapuheenjohtaja.

Sweco Rakennetekniikka