WSP ostaa PTS Kiinteistötekniikan

Janne Tähtikunnas (janne.tahtikunnas a tryry.fi), 3.2.2016

Teräsrakenneyhdistyksen jäsen rakennusalan suunnittelu- ja konsulttiyritys WSP ostaa jyväskyläläisen rakennus- ja kiinteistöalan asiantuntijapalveluihin erikoistuneen PTS kiinteistötekniikka Oy:n. PTS Kiinteistötekniikka tarjoaa rakennus- ja kiinteistöalan rakennuttamisen tehtäviä, valvonta- ja työmaapalvelua sekä rakennus- ja sisäilmatutkimusta. Yritys omistaa myös rakennus- ja sisäilmalaboratorio RSLab Oy:n.

PTS Kiinteistötekniikan 18 asiantuntijaa siirtyvät sulautumisen myötä Suomen WSP:lle.

Lisätietoja: WSP Group