TRY:n seminaarimatka Nordbygg 2022 -messuille 25.-27.4.2022

Timo Koivisto (timo.koivisto a rakennusteollisuus.fi), 28.2.2022

Seminaarimatka on peruutettu osallistujien vähäisyyden vuoksi. Pyrimme jatkossa järjestämään vastaavia tapahtumia jäsenillemme ja sidosryhmillemme.

TRY järjestää huhtikuussa seminaarimatkan Tukholmaan. Matkaan sisältyy risteily. seminaari ja vierailu Pohjoismaisilla Nordbygg 2022 -rakennusmessuilla.

Perinteinen laiva/lento -seminaari järjestetään nyt risteilynä. Lähtö on maanantaina illalla 25.4. Silja Symphonylla ja paluu Helsinkiin on keskiviikkoaamuna 27.4. klo 10:30.  Meno- ja paluumatkalla kuulemme seminaareissa tuoretta asiaa teräksestä ja verkostoidumme illallisen merkeissä. Tiistaina 26.4. tutustumme Nordbygg 2022 messuihin.

Nordbygg on Pohjoismaiden merkittävin rakennus- ja kiinteistöalan messutapahtuma. Paikalla Stockholmsmässanissa on noin 900 näytteilleasettajaa ja tilaisuudessa järjestetään yli 200 seminaariesitystä, joissa pääset kuulemaan ajankohtaisia uutisia ja tapaamaan alan parhaita asiantuntijoita.

Ilmoittautuminen seminaarimatkalle on viimeistään 8.4.

Lue lisää TÄSTÄ