Teräsrakenne-lehti 3-2021 juhlanumero ilmestynyt

Timo Koivisto (timo.koivisto a rakennusteollisuus.fi), 15.10.2021

Uusimmassa Teräsrakenne-lehdessä on mukana 50-vuotisjuhlajulkaisu joka kertoo yksityiskohtaisesti Teräsrakenneyhdistyksen ja suomalaisen teräsrakentamisen viimeisen vuosikymmenen tapahtumista.

Lue Teräsrakenne-lehden juhlanumero klikkaamalla lehden kansikuvaa tai tästä linkistä

terasrakenne 2021-03 kuva kannesta

Teräsrakenneyhdistys on toteuttanut teräksen käytön edistämistä ja jäsenten edunvalvontaa alaan liittyvällä tiedotustoiminnalla, koulutuksella ja teknisellä neuvonnalla jo 50 vuotta.  Olemme myös osallistuneet tutkimus- ja kehitysprojektien toteutukseen ja alaa koskevien rakentamismääräysten ja standardien kehittämiseen sekä ylläpitäneet näiden toimintojen edellyttämiä kansainvälisiä yhteyksiä.

Voit tutustua TRY:n historiaan 40- ja 50-vuotisjuhlajulkaisuista.

TRY kiittää vanhoja ja uusia jäseniämme, jotka ovat mahdollistaneet Teräsrakenneyhdistyksen toiminnan kuluneen 50 vuoden aikana. Olemme tuottaneet tuhansia sivuja materiaalia käyttöönne niin teknisten julkaisuiden, oppikirjojen, ohjeiden kuin myös Teräsrakenne-lehden muodossa.

Tutustu TRY:n historiaan klikkaamalla julkaisua

kansi50 kansi40