Teräskattomaalareiden koulutus 28.1.2022

Suvi Papula (suvi.papula a tryry.fi), 22.10.2021

Teräsrakenneyhdistyksen pintakäsittelyn asiantuntijaryhmä järjestää koulutuspäivän teräskattojen maalauksen parissa työskenteleville. Koulutus järjestetään Metropolia ammattikorkeakoulun Myyrmäen kampuksella Vantaalla. Se sisältää teorialuentoja sekä käytännön mittausharjoituksia maalauslaboratoriossa (kalvonpaksuusmittaus ja tartunnan tarkastusmittaukset). Koulutukseen osallistuneet saavat todistuksen ja Teräskattomaalari -merkin, joka on voimassa kaksi vuotta kerrallaan.

Lue lisää tapahtumasivulta: https://www.terasrakenneyhdistys.fi/fin/uutiset-tapahtumat/teraskattomaalareiden-koulutus/