Toiminta

Teräsrakenneyhdistys edistää metallirakenteiden käyttöä tiedottamalla ja markkinoimalla sekä vauhdittamalla alan tutkimus- ja kehitystyötä ja koulutusta.

Eurocode 3 -oppikirja

Teräsrakenteiden suunnittelu ja mitoitus, Eurocode 3 -oppikirja

Tilaukset sähköpostitse seuraavasta osoitteesta:

info a tryry.fi

Teräsrakenteiden suunnittelu ja mitoitus, Eurocode 3 -oppikirja. Kirja uudistettu v. 2020.

Kattava suomenkielinen oppikirja, jossa käsitellään rakentamisessa käytettäviä teräksiä/terästuotteita, teräsrakenteiden suunnitteluperusteet sekä Eurocode-standardien EN 1993 mukaiset rakenneosien ja liitosten kestävyystarkastelut ja mitoitus. Lisäksi siinä käsitellään erilaisia runko- ja jäykistysjärjestelmiä, palomitoitusta, kylmämuokattujen rakenteiden erityispiirteitä, korroosion ja väsymisen sekä rakenteiden valmistuksen huomioon ottamista suunnittelussa.

Hinta (perinteinen kirja): opiskelijat 55€, TRY:n jäsenet 77€, ei-jäsenet 110

Huom. Hintoihin lisätään arvonlisävero ja toimitusmaksu

Saatavissa myös sähköinen versio: linkki. Sähköisen version jäsen- ja opiskelijahintojen alennuskoodi kysymällä info a tryry.fi

Uusi oppikirja kansikuva small