Teräsrakenneteollisuus

Teräsrakenneteollisuus on 950 Milj. Euron liikevaihdon liiketoimintaa, jolla on merkittävä asema rakentamisessa ja työllistäjänä. Se on kotimaista high-techia parhaimmillaan aina suunnittelusta valmiisiin tuotteisiin.

Aurajoki Oy

Aurajoki Oy on perustettu vuonna 1967. Konserni kehittää ja tuottaa taloudellisesti tehokkaita teollisia palveluja, asiakkailleen Itämeren markkina-alueella. Palvelukokonaisuus sisältää metallien pintakäsittelyä, konepajatuotantoa, osahankintaa, logistiikkaa, varastointia, kokoonpanoa sekä erilaisia asiakaskohtaisia toimituskokonaisuuksia.

Haluamme olla mukana asiakkaidemme koko tuoteprosessissa aina suunnittelun avustamisesta pinnan viimeistelyyn sekä asiakastoimitukseen. Asiakkaamme voivat yksilöllisten tarpeittensa mukaan hyödyntää joko koko toimitusketjun tai minkä tahansa tarvitsemansa osan siitä.

Kaikki Aurajoki-konsernin toiminnot perustuvat pitkään kokemukseen ja laajaan tietotaitoon. Yritys muodostaa vahvan kokonaisuuden, joka tarjoaa asiakkailleen lisäarvoa joustavina palveluina.

Osoite:
Takalistontie 79, 21380, Aura