Koulutustilaisuus teräsrakenteiden korroosiosuojauksesta

Teräsrakenteiden korroosiosuojaus

torstai 4.4.2019 klo 12:00-16:00

Messukeskus Siipi, Helsinki

TRY järjestää huhtikuussa koulutustilaisuuden ajankohtaisista teräsrakenteiden korroosionsuojaukseen liittyvistä aiheista. Tilaisuudessa käsitellään korroosionestomaalauksen standardin SFS-EN ISO 12944 muutoksia ja uudistuksia. Toisena aiheena on teräsrakenteiden kuumasinkityksen viimeaikainen kehitys. Luennoitsijoina toimivat Juha Kilpinen (Tikkurila Oyj) ja Ville Sinkkonen (Aurajoki Oy).

Teräsrakenteiden korroosionestomaalauksen standardin SFS-EN ISO 12944 osat 1-9 päivitettiin vuonna 2018. Osat sisältävät: yleistä korroosiosuojauksesta, ympäristöolosuhteiden luokittelun, rakenteen suunnitteluun liittyviä näkökohtia, pintatyypit ja pinnan esikäsittely, suojamaaliyhdistelmät, laboratoriomenetelmät toimivuuden testaamiseksi, maalaustyön toteutus ja valvonta, erittelyjen laatiminen uudisrakenteille ja huoltomaalaukseen, sekä suojamaaliyhdistelmät ja laboratorion suorituskyvyn testimenetelmät offshore- ja vastaavissa rakenteissa.

Koulutus on suunnattu teräsrakenteiden suunnittelijoille, toteuttajille sekä muille alan toimijoille.

Koulutustilaisuuden hinta on: TRY:n yritysjäsenet 269 € +alv, ei jäsenet 345 € +alv. Hinta sisältää tilaisuuden aluksi suolaisen välipalan ja kahvin sekä väliajalla kahvitarjoilun.

Ilmoittautuminen 26.3.2019 mennessä tästä linkistä