Vahanen Suunnittelupalvelut Oy TRY:n jäseneksi

Janne Tähtikunnas (janne.tahtikunnas a tryry.fi), 8.6.2018

Vahanen Suunnittelupalvelut Oy on TRY:n uusin jäsen.

Vahanen on kiinteistö- ja rakennusalan suomalainen konsulttitalo. Palveluita tarjotaan Suomessa 11 paikkakunnalla.

Konsernin liikevaihto oli vuonna 2017 28,5 MEur ja henkilöstöä oli keskim. 379.

Vahasen rakennesuunnittelun kattava palvelutarjonta ja tiivis sisäinen yhteistyö konsernin eri asiantuntija-alojen välillä takaa laadukkaan ja kustannustehokkaan lopputuloksen. Hankkeiden turvallisuus- ja terveellisyysnäkökohdat varmistetaan nykyaikaisilla mallintamisen ja rakennelaskennan työkaluilla, yhdistettynä yli 60 vuoden rakennesuunnittelukokemukseemme.

Rakennesuunnittelua ja laadunvarmistusta tukevat myös rakennusfysiikan asiantuntijat, laboratorio materiaali- ja pintakäsittelytietoineen, ympäristöasiantuntijat sekä kestävän kehityksen asiantuntijat

Lisätietoja: Vahanen Suunnittelupalvelut Oy