Teräsrakenneyhdistys muuttaa

Janne Tähtikunnas (janne.tahtikunnas a tryry.fi), 19.12.2017

TRY muuttaa muiden rakentajatalon toimijoiden kanssa tammikuun loppuun mennessä tien toiselle puolelle Eteläranta 10:een. Osa rakentajatalosta on jo muuttanut ja talo tyhjenee lopullisesti tammikuun loppuun mennessä.

TRY:n uudet toimitilat tulevat sijaitsemaan nykyiseen tyyliin Rakennustuoteteollisuuden yhteydessä. Uusi toimisto sijaitsee noin 10m x-akselin suuntaan (tien toinen puoli) ja lisäksi noin 10m y-akselin suuntaan ylöspäin.

Teollisuuskeskuksen, Eteläranta 10, turvallisuusjärjestelyt ovat vanhoja toimitiloja huomattavasti tiukemmat. Vieraiden tulee ilmoittautua alhaalla vastaanotossa, josta heidät tullaan noutamaan. Lisäksi Unioninkadun puoleinen ovi ei ole vierailijoiden käytössä, joten vieraiden tulee saapua Etelärannan puolelta sisään.

Osa TRY:n kokouksista pyritään pitämään alakerran kokouskeskuksessa, jolloin vieraiden ei tarvitse erikseen ilmoittautua ja odotella hakijaa.