Korkean rakentamisen seminaari Espoossa

Janne Tähtikunnas (janne.tahtikunnas a tryry.fi), 2.6.2017

Tartu harvinaiseen tilaisuuteen! Maailman johtavat korkean rakentamisen asiantuntijat Yhdysvalloista, Australiasta ja Britanniasta luennoivat GPD High Rise -seminaarissa 27.6.2017 Otaniemessä, Aalto-yliopiston tiloissa.

Arkkitehdeille, rakenne- ja lasisuunnittelijoille, urakoitsijoille ja muille alan ammattilaisille suunnattu seminaari toimii
ainutlaatuisena korkean rakentamisen lyhytkurssina sekä paikkana verkottua ja solmia uusia kontakteja.

Seminaarin hinta on vain 190€ +alv.

Samaan aikaan pidetään myös GPD - The Leading Conference in the Global Glass Industry
Conference, Workshops & Glass Product Exhibition

Lisätietoja korkean rakentamisen seminaarista:

High Rise workshop 2017 Finland