Standardi prEN 1090-2:2017 kommenttikierroksella

Janne Tähtikunnas (janne.tahtikunnas a tryry.fi), 27.1.2017

Standardi prEN 1090-2:2017 on jäsenvaltioiden lausuntokierroksella. Lausuntokierros on alkanut tammikuun 2017 alussa. Kommentit standardiin tulee antaa maaliskuun alussa. Virallisesti toimialayhteisö lähettää kommentit eteenpäin Eurooppaan viimeistään 30.3.2017.

prEN 1090-2:2017 versio on kommentoitavissa SFS lausuntoportaalissa http://lausunto.sfs.fi/.

Lausuntoportaaliin tulee kirjautua, jonka jälkeen lausuntoversiota pääsee lukemaan ko portaalissa. Versio on portaalissa luettavissa ja samalla pystyy kirjaamaan kommentit lomakkeelle. Lomake tallentuu portaaliin, josta toimialayhdyshenkilö pääsee hakemaan kommentit vastuullisen Suomen tukiryhmän käsittelyyn.

Tukiryhmän käsittelyä varten kommentointi tulisi olla valmiina jo maaliskuun alussa.

Teräsrakenneyhdistyksessä aiheesta voi tiedustella Pekka Yrjölä, yhteystiedot