Aki Vuoliosta uusi puheenjohtaja

Janne Tähtikunnas (janne.tahtikunnas a tryry.fi), 7.12.2015

Teräsrakenneyhdistyksen uudeksi pu­heenjohtajaksi valittiin yksikön päällikkö TKL Aki Vuolio Ram­boll Finland Oy:stä.

Hallituk­sen varapuheenjohtajaksi valittiin teknologiajohtaja Jyrki Kesti Ruukki Construction Oy:stä.

Hallituksessa on kahdeksan varsinaista ja neljä varajäsentä. Varsinaiset jäsenet va­litaan kahdeksi ja varajäsenet yhdeksi vuo­deksi kerrallaan. Uusiksi jäseniksi vuosil­le 2016-17 hallitukseen tulivat Ville Helenius Teräselementti Oy:stä, Simo Peltonen Peikko Finland Oy:stä, Matti-Esko Järvenpää WSP Finland Oy:stä, Timo Pekkinen Sweco Raken­netekniikka Oy:stä sekä Petteri Steen SSAB Europe Oy:stä. Aiemmin valittuina hallituk­sessa ovat vielä vuoden 2016 Seppo Raiski A-Insinöörit Oy:stä, Jarno Sula Tikkurila Oyj:stä sekä Jukka Säynäjäkangas Outokumpu Stain­less Oy:stä.