Peikko investoi Suomessa yli 4 miljoonaa euroa Deltapalkki-tuotannon teknologiaan ja toimistotilojen laajennukseen

Janne Tähtikunnas (janne.tahtikunnas a tryry.fi), 22.10.2015

Peikko Group investoi toimintansa kehittämiseen Lahdessa. Investointien kokonaisarvo on yli 4 miljoonaa euroa. Investoinnit kohdistuvat Deltapalkki-tuotannon kehittämiseen sekä nykyisen pääkonttorin laajentamiseen Lahdessa.

Peikko Finland Oy:n Deltapalkki-tuotannossa käytettävät avainkoneistot modernisoidaan. Vanha plasmaleikkauslinjasto korvataan uudella. Lisäksi Deltapalkki-tuotantoon rakennetaan täysin uusi maalaamo. Nämä investoinnit parantavat tuotannon tehokkuutta ja laatua. Investoinnit ovat tuotantokäytössä maaliskuussa 2016.

”Peikko on sitoutunut jatkuvaan henkilöstön, tuotteiden ja prosessien kehittämiseen. Tuotannon investoinnit tehostavat Deltapalkkien tuotantoprosessia. Toimistolaajennuksella haluamme varmistaa oman henkilölöstömme tyytyväisyyden työympäristöönsä ja saada korkeatasoiset tilat joissa voimme isännöidä asiakkaitamme” kertoo Peikko Group Oy:n toimistusjohtaja Topi Paananen.

Lisätietoja: Peikko Finland