Weckman Steel Oy Teräsrakenneyhdistyksen jäseneksi

Timo Koivisto (timo.koivisto a rakennusteollisuus.fi), 22.4.2021

Weckman Steel Oy on teräksen jalostaja, joka kehittää ja valmistaa korkealuokkaisia ja innovatiivisia tuotteita Heinolan Vierumäen ja Iisalmen tehtailla tämän hetken ja tulevaisuuden tarpeisiin.  Weckman Groupiin kuuluvat lisäksi yritykset Orimattilassa, Virossa Viimsissä sekä Saksassa Zevenissä. Rakentamisessa yritys tunnetaan parhaiten ohutlevystä valmistetuista teräskatteista, kantavista profiileista ja teräsorsista. Weckman valmistaa myös lämpöeristettyjä- ja eristämättömiä teräshallipaketteja erilaisiin käyttötarpeisiin. Weckmanin vanhimman tuotteen, maatalousperävaunujen, uusittu G-mallisto on juuri lanseerattu markkinoille.

Teräsrakenneyhdistys ry toivottaa Weckman Steel Oy:n tervetulleeksi yhdistyksemme jäseneksi