TRY

Teräsrakenneyhdistyksen toiminta-ajatus on teräksen ja muiden metallien käytön edistäminen rakentamisessa ja alan kotimaisen osaamisen kehittäminen.

Jäsenyys

Teräsrakenneyhdistys edistää ja kehittää kotimaista teräs- ja metallirakentamista. Se edustaa asiantuntemusta teräs- ja metallirakentamisen alalla.

Teräsrakenneyhdistyksen jäseniä ovat rakenneteräksen, ruostumattoman teräksen, kuparin ja sinkityksessä tarvittavan sinkin tuottajat, arkkitehti- ja suunnittelutoimistot, metallirakenteita valmistavat konepajat ja urakointiliikkeet, erilaisia rakentamiseen liittyviä tuotteita myyvät ja palveluita tuottavat yritykset sekä tutkimus- ja oppilaitokset.

Yhdistyksen jäseninä olevat yritykset saavat alan uusimman tiedon ja voivat vaikuttaa yhdessä rakentamisen toimintaympäristöön. Jäsenyys on myös hyvä väylä saada näkyvyyttä ja korostaa yrityksen imagoa metallirakentamisen huippuosaajana. Jäsenet ovat hyvin esillä yhdistyksen julkaisuissa ja tilaisuuksissa. Jäsenet saavat myös kaikista pätevyyskoulutuksista huomattavan alennuksen.

Teräsrakenneyhdistyksen jäseneksi voivat liittyä kaikki metallirakentamisesta ja sen kehittämisestä kiinnostuneet yritykset.

Jäsenmaksut

• Yritysjäsenten jäsenmaksut määräytyvät henkilömäärän tai liikevaihdon mukaisesti
  • Henkilöjäsenet 100 €
  • Opiskelijajäsenet 20 €
  • Ammattilaisjäsenet (oppilaitokset, kaupungit, kunnat, ym.) 0 €

Yritysten jäsenmaksut alkavat ryhmäkohtaisesti seuraavasti:

• Arkkitehtitoimistot, rakennuttajakonsultit ja muut sidosryhmät alkaen 400€, 1-8 henkeä
  • Insinööritoimistot alkaen 400€, 1-8 henkeä
  • Metallirakenteiden ja tuotteiden valmistajat, pienet konepajat alkaen 800€, liikevaihto alle 1M€
  • Materiaalien, metallirakenteiden ja tuotteiden valmistajat, konepajat alkaen 2640€
  • Muut yritykset alkaen 660€, liikevaihto alle 5M€

Hinnat alv 0%.

Liittymismaksut

• Yritykset 100 €
  • Henkilöjäsenet ja opiskelijat 10 €

Hakemuksen yhteydessä pyydetään lähettämään Tilaajavastuulain edellyttämät tiedot sähköpostitse info a tryry.fi tai postitse osoitteeseen:
Teräsrakenneyhdistys ry, Eteläranta 10, 00130 Helsinki.

Jäsenhakemukset käsitellään luottamuksellisesti TRY:n hallituksessa.
Yhdistys lähettää maksulomakkeen jäseneksi hyväksymisen jälkeen.

Lisätietoa jäsenmaksuista: toimitusjohtaja Timo Koivisto puh. 050 408 1163

TRY esittely