Teräsrakenneteollisuus

Teräsrakenneteollisuus on 840 Milj. Euron liikevaihdon liiketoimintaa, jolla on merkittävä asema rakentamisessa ja työllistäjänä. Se on kotimaista high-techia parhaimmillaan aina suunnittelusta valmiisiin tuotteisiin.

KM Steel Consulting Oy

Teräsrakenteiden suunnittelua vuodesta 1985.

KM Steel Consulting Oy on perustettu v. 2002 ja yritys on teräsrakenteiden mitoitukseen ja suunnitteluun keskittynyt toimisto. Rakentamiseen liittyvät teräsrakenteet, kuten tuotanto- , logistiikka- ja varastorakennukset sekä urheilu- ja jäähallit, lisäksi toimisto- , liike- ja myymälärakennukset ovat pääasiallisia kohteita. Yrityksen perustaja on toiminut teräsrakenteiden suunnittelussa vuodesta 1985 alkaen ja kokemusta on Suomen lisäksi kertynyt useista muissakin maissa toteutetuista projekteista, joista merkittävimpiä on esitetty referenssi sivulla.

Suunnittelutoimeksianto voi sisältää urakan tarjousvaiheessa vaihtoehtotarjousten laadintaa ja teräsrakenteiden mitoitusta sekä määrälaskentaa. Toteutussuunnittelu sisältää rakenteiden mitoituksen (Robot, StaadPro), rakennelaskelmat, toteutuseritelmän sekä teräsrungon mallintamisen aina 3d –suunnitteluohjelmistolla (Tekla Structures), jolla tehdään kaikki valmistus- ja asennuspiirustukset sekä tiedonsiirtoformaatit, kuten dstv- dxf- ja ifc –tiedostot normaalisti muiden toimijoiden käytettäviksi.

Mitoitus ja suunnittelu tehdään Euronormien mukaisesti ja meillä on Suomessa FISE:n myöntämä teräsrakenteiden suunnittelun AA –pätevyys. KM Steel Consulting Oy on myös Teräsrakenneyhdistys ry:n jäsen.

Osoite:
Lautamiehentie 3, 02770, Espoo