TeräsMies 2021

Pyrimme järjestämään TeräsMies-tapahtuman 2021 kun olosuhteet sen sallivat.

----------------------------------------------------------------------------------

Vanhat TeräsMies tapahtumat:

TeräsMies on perinteinen, korkeatasoinen, vuosittain järjestettävä koulutustapahtuma. Tilaisuudessa käsitellään rakentamisen ajankohtaisia aiheita. Koulutustapahtuman sisältö on suunnattu laajasti rakennusalan eri toimijoille.

Vuonna 2019 Teräsmiehet pääsivät tutustumaan Tukholmassa viime vuosina palkittuihin teräsrakennekohteisiin. Kohteita olivat mm. Värtaterminalen (Stålbyggnadspriset finalisti 2017), Aula Medica/ Karolinska Institutet (Stålbyggnadspriset voittaja 2015), Mall of Scandinavia, ja Stockholm Waterfront Congress Centre (Silverbalken -palkinto 2011).

Vuonna 2018 Teräsmies -tapahtuma sisälsi seminaarin laivalla ja vierailun Pohjoismaisilla Nordbygg -rakennusmessuilla.

Vuonna 2017 järjestettiin Teräsmies Valtaa Tukholman -tapahtuma, jossa pidettiin seminaari laivalla ja tutustuttiin Pohjoismaisiin kiinteistöalan messuihin.

Vuonna 2016 järjestettiin uuden tyyppinen Teräsmies Valtaa Tukholman -tapahtuma, jossa pidettiin seminaari laivalla ja tutustuttiin Pohjoismaisiin rakennusmessuihin.

Vuonna 2015 järjestettiin Teräsmies JR, jossa Teräsrakenteiden asiaa kerrottiin RIA-nuorille tutuissa paikoissa ja hyvällä vastaanotolla.

TeräsMies 2017 kutsu
797 KB, päivitetty 31.1.2017