Teräsmies

TeräsMies 2019

Laivaseminaari ja tutustuminen palkittuihin teräsrakentamisen kohteisiin Tukholmassa

Teräsmies Tukholmassa 22.–23.5.2019

Teräsmies tulee taas! Tänä vuonna ei järjestetä rakennusalan Nordbygg-messuja Tukholmassa, joten messuvierailun sijaan tutustumme päivän aikana tilausajobussin kuljetuksella kiinnostaviin viime aikojen teräsrakennekohteisiin. Kohteita ovat mm. Värtaterminalen (Stålbyggnadspriset finalisti 2017), Aula Medica/ Karolinska Institutet (Stålbyggnadspriset voittaja 2015), Mall of Scandinavia, ja Stockholm Waterfront Congress Centre (Silverbalken -palkinto 2011).

Matkalle lähdemme keskiviikkona Silja Serenadella, kokoontuminen Helsingin Olympiaterminaalissa klo 15:30.

Menomatkalla klo 16:00-19:30 seminaari keskittyen ajankohtaisiin asioihin, kuten standardin EN 1090-2 muutokset, toiminnallista palomitoitusta käsittelevä ALOHA-hanke ja vähähiilisen rakentamisen ajankohtaiskatsaus.

Torstaina illalla palaamme lentokoneella takaisin Helsinkiin. Lento lähtee Arlandasta 16:30 ja saapuu Helsinki-Vantaalle 18:25.

Waterfront Vartaterminalen Aula Medica-pieni

Hinta:

• TRY:n jäsenille 390 €/henkilö Promenade-luokan 1 hengen hytissä.
  • SMRY:n jäsenille 440 €/henkilö Promenade-luokan 1 hengen hytissä.
  • Muille 490 €/henkilö Promenade-luokan 1 hengen hytissä.
  • Hintoihin lisätään alv 24 %.

Hinta sisältää Buffet-illallisen ja meriaamiaisen laivalla sekä lounaan Waterfront:n ravintolassa.

Lisätietoja: Janne Tähtikunnas, gsm: 0400 893 583 tai Suvi Papula, gsm: 050 340 1107

Vanhat TeräsMies tapahtumat:

TeräsMies on perinteinen, korkeatasoinen, vuosittain järjestettävä koulutustapahtuma. Tilaisuudessa käsitellään rakentamisen ajankohtaisia aiheita. Koulutustapahtuman sisältö on suunnattu laajasti rakennusalan eri toimijoille.

Vuonna 2017 järjestettiin Teräsmies Valtaa Tukholman -tapahtuma, jossa pidettiin seminaari laivalla ja tutustuttiin Pohjoismaisiin kiinteistöalan messuihin.

Vuonna 2016 järjestettiin uuden tyyppinen Teräsmies Valtaa Tukholman -tapahtuma, jossa pidettiin seminaari laivalla ja tutustuttiin Pohjoismaisiin rakennusmessuihin.

Vuonna 2015 järjestettiin Teräsmies JR, jossa Teräsrakenteiden asiaa kerrottiin RIA-nuorille tutuissa paikoissa ja hyvällä vastaanotolla.

TeräsMies 2017 kutsu
797 KB, päivitetty 31.1.2017