Teräskattomaalareiden koulutus 26.11.2020 - PERUTTU

Teräskattomaalareiden koulutus on vallitsevista olosuhteista johtuen peruttu. Pyrimme järjestämään tilaisuuden ensi keväänä olosuhteiden niin salliessa

---------------------------------------------------------------------------------------------

Teräsrakenneyhdistyksen pintakäsittelyn asiantuntijaryhmä järjestää koulutuspäivän teräskattojen maalauksen parissa työskenteleville. Koulutus sisältää teorialuentoja sekä käytännön mittausharjoituksia maalauslaboratoriossa. Käsiteltäviä aiheita ovat mm.:

Erilaiset maalausalustat ja niiden tunnistaminen. Maalipinnan vaurioitumisaste; tartunta, ruostuminen, maalin irtoaminen. Maalaustyöjärjestys, esikäsittelyt, ruosteenestomaalaus, pohja- ja pintamaalaus, ensimaalaus ja huoltomaalaus, maalausolosuhteet ja niiden vaikutus pintakäsittelyn kestoikään. Teknoksen ja Tikkurilan tuoteratkaisut teräskatoille. Maalaustyön dokumentointi, työn aikainen dokumentointi, mittaukset ja tarkistukset, maalauspöytäkirja. Maalipinnan testaus käytännössä, tartunta, maalikalvon paksuus

Koulutuspäivän hinta on 427 eur + ALV. Hinta sisältää aamukahvin sekä lounaan.

Koulutuksen järjestelyissä huomioidaan luonnollisesti senhetkiset viranomaisohjeet, kokoontumisrajoitukset ja turvavälit.

Koulutukseen osallistuneet saavat todistuksen ja Teräskattomaalari -merkin, joka on voimassa kaksi vuotta kerrallaan. Teräsrakenneyhdistys ylläpitää nettisivuillaan julkaistavaa listaa koulutukseen osallistuneista. Merkki on yrityskohtainen osoitus koulutuksen suorittamisesta ja sen voi uusia. Uusiminen ei edellytä koulutuksen suorittamista uudelleen, mikäli yrityksessä edelleen työskentelee sen suorittanut henkilö/henkilöitä.

Ilmoittautuminen viim. 20.11.2020 tästä linkistä: ilmoittaudu

Tilaisuuden pdf-esite: